Hristos a Înviat!


Tradiţia spune că ouăle şi cozonacul se pregătesc in Joia mare, personal nu am respectat lucrul acesta niciodată. Pregătesc totul în ajun. Anul acesta a fost mai provocator având în vedere răceala pe care am căpătat-o însă rezultatul a fost satisfăcător. Cel puţin cozonacii mi-au ieşit mai buni ca niciodată.


Obişnuiam să merg la Biserică în noaptea de Înviere însă anul asta am rămas acasă să mă îndop cu pastile. Astăzi am petrecut prima parte a zilei uitându-mă la televizor. M-am distrat copios când am auzit melodia ""Rata de dos patas" pe care o cântă Paquita la del barrio în special datorită versurilor care sunt dedicate în mod evident unui bărbat. Sinceritatea aduce cu sine respectul.

Rata inmunda Şobolan murdar
animal rastrero Târâtor de origine animală
escoria de la vida Gunoi al vieţii
adefesio mal hecho Ciudăţenie prost făcută
infra humano Speţă umană inferioară
expectro del infierno Oglindire a infernului
maldita sabandija Parazit blestemat
cuanto daño me has hecho Cât rău mi-ai făcut
Alimaña Parazitule
culebra ponsoñosa Şarpe veninos
deshecho de la vida Deşeu al vieţii
te odio y te desprecio Te urăsc şi te dispreţuiesc
Rata de dos patas Şobolan cu două picioare
te estoy hablando a ti Vorbesc cu tine
porque un bicho rastrero Pentru că orice gândac ce se târăşte
Aun siendo el mas maldito Chiar fiind cel mai blestemat
comparado contigo Comparându-l cu tine
se queda muy chiquito Nu e nimic
Maldita sanguijuela Lipitoare blestemată
maldita cucaracha Gândac de bucătărie blestemat
que infectas donde picas Care infectează tot ce atinge
que hieres y que matas Care răneşte şi omoară
Alimaña Parazitule
.... ....
Me estas oyendo inutil Mă auzi? Eşti bun de nimic!
hiena del infierno Hienă a infernului
cuanto te odio y te desprecio! Cât de mult te urăsc şi te dispreţuiesc

O astfel de prestaţie a unei femei care cântă astfel de cântece privind în ochi bărbaţii şi care şi-a câştigat respectul acestora m-a lăsat fără cuvinte. E amuzant şi în mod evident nu merge generalizat acest mesaj tuturor bărbaţilor. Este mai degrabă o mică enciclopedie de buzunar cu insulte adresate bărbaţilor pentru fetele ce au probleme de comunicare. Mă întreb câţi bărbaţi cumpără bilete la concertele ei. :)))

Pentru cei interesaţi o puteţi găsi evident pe youtube.




posted under |

0 comments:

Post a Comment

Newer Post Older Post Home

Followers


Recent Comments