All you have is this moment

“Excuses are like assholes, we all have one, and they all stink!”

Nu mai pot
Am incercat
Nu-mi iese.
Nu aveam de unde să ştiu
De ce întotdeauna mi se întâmplă numai mie ?
Am obosit
Îmi pare rău
Mi-aş dori însă…
Dacă aş putea …
Poate mai târziu
Chiar trebuie să fac asta ?
Am lucruri mai importante de făcut

Niciodată nu este vina noastră. Altcineva, rău intenţionat ne-a făcut o farsă, ne-a cauzat un prejudiciu şi aşa mai departe. Eu, sunt foarte bun/ă în ceea ce fac însă nu mă apreciază şeful, colegii mă invidiază, statul mă copleşeşte cu taxe, familia nu mă înţelege. Sunt doar un geniu neînţeles.
Toţi suntem genii, suntem capabili de lucruri extraordinare dar nu le facem pentru că nimeni nu ne înţelege.
Bullshit!
Nu le facem pentru că ne este frică ! Pentru că în faţa celorlalţi nu suntem decât nişte laşi demni de milă. Întotdeauna vom găsi pe cineva pe care să dăm vina pentru că ne este frică de părerea celorlalţi, pentru că ne este frică de eşecuri. Dar cum spunea şi George Washington Carver : “Ninety-nine percent of the failures come from people who have the habit of making excuses”.
Ne este frică de necunoscut. În faţa problemelor ne vom întoarce să contemplăm ce s-a întâmplat, ne vom plânge de milă, ne vom văita de nedreptăţile lumii pentru că este mult mai uşor decât să priveşti spre viitor şi să vezi cum poţi îndrepta greşeala. Pentru că în primă fază vezi totul negru, nu poţi desluşi nimic din ce se va întâmpla şi asta ne sperie. Însă acesta este locul unde putem găsi curajul. Dacă ne proiectăm toate visele, toate obiectivele în viitor şi privind spre acesta le vom vedea ca rezultate tangibile, atunci ne vom înarma de curajul de care este nevoie pentru a înfrunta problemele trecutului. Tot ce avem este
ACUM. Este clipa care face diferenţa.
Where are you?
Here.
What time is it?
Now.
What are you?
This moment.
Din filmul “Peaceful Warrior“

Acum ceva vreme, credeam că a fi curajos înseamnă să fii fără frică şi doar cei care nu au cunoscut frica se pot numi curajoşi. Dar aşa cum există bine şi rău, ying şi yang, aşa şi curajul nu poate exista în absenţa fricii.
“Courage is doing what you are afraid to do. There can be no courage unless you are scared.” - Eddie Richenbacher
Cel mai reprezentativ citat, care la momentul respectiv a fost un “aha” moment este :
“Courage is scaring the hell out of you and still going for it.” – din păcate nu ştiu cui îi aparţin de drept aceste cuvinte.

posted under |

0 comments:

Post a Comment

Newer Post Older Post Home

Followers


Recent Comments