Seize the day!

"If you live each day as if it was your last, someday you'll most certainly be right."

Aseară am visat că am murit. Îmi vedeam de sus trupul neînsufleţit, priveam resemnarea în ochii celor ce mă priveau şi simţeam o linişte pe care nu puteam să o explic. Cu resemnare mi-am spus: ştiam că o să se întâmple asta dar nu m-am gândit la faptul că era un lucru cert, că am încetat să mai exist la doar 22 de ani. Nu exista nici o urmă de regret în mine, doar resemnare privind la pregătirile ce aveau loc în mod tradiţional.

Se spune că atunci când îţi visezi moartea o să îţi meargă bine. Nu sunt superstiţioasă şi nu plec urechea la astfel de vorbe din bătrâni.

M-am trezit foarte liniştită de dimineaţă şi m-am apucat de învăţat. Îmi reveneau pe parcurs frânturi din vis. M-a făcut să mă gândesc la faptul că nu am riscat destul de mult până acum, la faptul că nu am trăit clipa - nu în modul exagerat şi nesăbuit - ci pur şi simplu. Mai am multe de făcut, de învăţat, de trăit ... dar atât de puţin timp.

În fiecare dimineaţă aleg să îmi înving fricile pentru că doar atunci când voi reuşi să le înving voi simţi că am trăit cu adevărat.

Carpe diem!
A.R.

posted under |

1 comments:

Marusia said...

E de bine Alinusho. Se zice ca "ti-a murit moartea" trust me, eu sunt cu superstitiile. O sa traiesti muult si bine si-o sa bem muulte cafele si-o sa vorbim :D :*:*:*

Post a Comment

Newer Post Older Post Home

Followers


Recent Comments