Living my dream

Să vedem ce s-a mai întamplat nou de când nu am mai scris...

Aparent multe. În primul rând pot spune că „I'm living my dream”. Multe deadline-uri, proiecte, provocări. Sunt în sfârșit acolo unde îmi doream sa ajung și uitandu-mă la toate eforturile pe care le-am facut pot spune că it's totally worth it. Acum încerc ceva nou și anume să mă bucur de tot ce mi se întamplă, să îmi iau timp „to smell the roses” lucru pe care nu l-am facut până acum. Obișnuiam să ajung la un punct, să îmi ating un obiectiv și să sar imediat la următorul.

Am mai învățat să apreciez oamenii și am cunoscut mulți oameni de calitate în afara sferei pe care deja o cunoșteam. Sunt oamenii de la care îmi iau energie zilnic, care mă motiveaza, mă ajută și care îmi arată că viața poate fi trăită și altfel.

Tonight I'm falling asleep knowing that I did the best job I could.

posted under |

0 comments:

Post a Comment

Newer Post Older Post Home

Followers


Recent Comments