99 de lucruri despre mine

1. Ma numesc Alina - Ramona

2. Raspund doar la Alina (nu suport sa mi se spuna Ramona)
3. Sunt in zodia Leu si chiar ma caracterizeaza
4. Gandesc in "retea" adica fac multe conexiuni in cateva secunde
5. Sunt o fire analitica (dau impresia de timiditate insa doar studiez terenul)
6. Sunt claustrofoba
7. Fobii: paianjeni, gandaci, insecte
8. Imi plac animalele
9. Cand eram mica visam sa fiu presedinte
10. Increderea si respectul se castiga cu greu o data si se pierd intr-o secunda pentru totdeauna
11. Cu greu iert dar niciodata nu uit
12. Imi place sa ma imbrac elegant
13. Imi plac barbatii la costum.
14. Stiu sa gatesc aproape orice.
15. Imi place sa citesc.
16. Citesc inclusiv persoanele
17. Sunt o fire razbunatoare
18. Nu sunt violenta!
19. Pentru unii sunt ying pentru altii yang.
20. In liceu eram cea mai buna din clasa si in acelasi timp tartorul obrazniciilor.
21. Imi place muzica.
22. Am ca obiectiv personal sa invat 7 limbi straine.
23. Momentan vorbesc 3 in mod fluent.
24. Am doua surori.
25. Imi doresc sa fi fost singura la parinti.
26. Cand eram mica i-am spart capul surorii mele mijlocii.
27. Am locuit la Navodari pana la varsta de 3 ani jumate.
28. Cred ca totul se intampla cu un motiv.
29. Urasc oamenii lasi, falsi si ipocriti.
30. Sunt transant de sincera.
31. Sunt o fire puternica.
32. Daca bat in retragere inseamna ca ti-am pregatit ceva mai bun >:)
33. Am o vointa de fier.
34. Proud workaholic
35. Sunt perfectionista.
36. Sunt o persoana rationala si am o gandire logica, sunt cu picioarele bine infipte in pamant.
37. Am o colectie de 45 de poezii proprii.
38. Prima poezie am scris-o in clasa a 5-a.
39. In clasa a 9-a am scris continuarea la Hanul Ancutei. Dupa ce am citit-o a fost liniste deplina in clasa si diriginta se uita uimita.
40. In materie de poezii sunt un fel de George Bacovia, in materie de proza Stephen King
41. Nu imi plac copii.
42. Sunt preponderent optimista.
43. Imi plac cutremurele si furtunile.
44. Am stat 3 luni singura intr-o casa la tara cand aveam 17 ani.
45. In clasa a 10a am fugit intr-o noapte de acasa la o petrecere...ai mei nu stiu nici in ziua de astazi. (sper sa nu citeasca blog-ul :))) )
46. Cand eram mica plangeam din orice.
47. Cand aveam 7 ani fumam cu sora mea mijlocie in baie.
48. Nu suport sa stau degeaba.
49. Cea mai frumoasa perioada din viata mea a fost cand mergeam la dansuri.
50. Primul meu job l-am avut la 19 ani.
51. Imi plac filmele politiste, comediile, filmele psihologice.
52. Nu imi plac filmele vechi.
53. Nu am rabdare niciodata sa citesc instructiuni sau detalii tehnice.
54. Ma atasez foarte greu de persoane.
55. Am avut un motan pe care il chema Tiberius Claudius Maximus (eram pasionata de istorie)
56. In clasa I stiam tabla inmultirii.
57. Incepand cu clasa a V-a am inceput sa le fac temele surorilor mele (care sunt cu 2 si respectiv 4 ani mai mari ca mine) la desen si la romana.
58. Nu fac niciodata ceva cand ma simt obligata.
59. Sunt pretentioasa la mancare.
60. Nu mi-am sarbatorit niciodata ziua de nastere.
61. Nu-mi plac sarbatorile.
62. Prima poezie pe care am invatat-o cap coada a fost Scrisoarea a III-a.
63. Imi place sa merg la teatru si la opera.
64. Nu suport oamenii care nu cunosc si nu aplica bunele maniere.
65. Imi place sa deslusesc lucruri complicate.
66. Nu relationez cu persoane superficiale.
67. Sunt ambitioasa si orgolioasa.
68. Nu suport milogii.
69. Vreau sa fac bunjee jumping in viata asta.
70. Am mers pe carbuni incinsi.
71. Cel mai mare cosmar: sa fiu ingropata de vie (dah...sunt claustrofoba)
72. Nu am rabdare sa ascult persoane carora le ia jumatate de ora sa transmita o idee de 2 min.
73. Nu tolerez nedreptatea.
74. Nu regret nimic: ce isi face omul cu mana lui lucru manual se numeste.
75. Nu imi cer scuze.
76. Sunt o fire critica.
77. Nu ma pricep sa dau sfaturi cu privire la viata persoanala/sentimentala.
78. Cred in ratiune si nu in sentimente.
79. Ma plictisesc repede.
80. Nu suport sa "fiu inchisa intr-o cusca" (sa mi se limiteze drepturile sau sa imi fie controlate miscarile)
81. Imi iubesc libertatea.
82. Ma simt bine pe tocuri.
83. Imi place sa scriu.
84. Filtrez feedback-ul foarte bine: incep cu persoana care il ofera.
85. Imi place sa spun lucrurile in fata si nu in scris sau prin intermediari. (if looks could kill ... + tonul face diferenta)
86. Nu imi plac oamenii plini de ei.
87. Nu suport frustratii sau cei care au complexe si nu stiu cum sa si le controleze.
88. Nu suport "anonimii" - cei care nu au tupeu sa se semneze cu numele lor in clar dupa ce fac o afirmatie.
89. Nu suport persoanele cu complexul superioritatii si pe cei ce arunca vorbe in vant.
90. Imi place psihologia.
91. Imi place sa calatoresc.
92. Iubesc natura.
93. Urasc persoanele ce fac rau animalelor.
94. Doresc sa reintre in vigoare legea cu moartea.
95. Imi doresc o Romanie mai curata (si nu ma refer numai la pet-uri)
96. Imi place istoria.
97. Imi doresc sa intru in politica.
98. Imi doresc sa plec in exchange.
99. Sunt 100% eu tot timpul.


posted under , |

0 comments:

Post a Comment

Newer Post Older Post Home

Followers


Recent Comments