Social media

Se ştie faptul că social media este un adevărat trend în zilele noastre. În încercarea de a studia fenomenul una din concluzii este faptul că tinerii îşi petrec majoritatea timpului pe internet. Apariţia gadget-urilor ne îndeamnă să utilizăm cât mai mult tehnologia. Dilema la care mă gândesc este următoarea: sunt populate aceste medii sociale datorită relevanţei, a utilităţii sau este vorba de fenomenul cunoscut şi sub denumirea: spiritul de turmă?

Am survolat aceste medii sociale şi am tras câteva cocluzii. Din punctul meu de vedere, acestea au fost create de către persoane cu scop utilitar ce vizau un grup restrâns. Posibilitatea de a-l extinde a venit odată cu dorinţa de a avea mai mult. Fiecare mediu social capată reputaţia conform utilizatorilor care îl folosesc. Astfel un mediu social ce se dorea a fi caracterizat de profesionalism ajunge cu timpul să devină unul caracterizat în esenţă de membri inculţi să spunem. O dată invadat acest spaţiu, cei care îşi doresc cu adevărat să socializeze cu persoane ce au acelaşi grad intelectual părăsesc mediul nociv şi se îndreaptă spre un altul.

Facebook de exemplu este caracterizat ca fiind un mediu serios şi care este în continuă expansiune. Faptul că este un mediu serios a fost şi motivul pentru care am acceptat să îmi fac cont însă cea de-a doua caracteristică deşi benefică ar spune alţii, personal nu consider asta. Deaceea am şi recurs la alte medii sociale profesioniste precum linkedin şi octo pe plan naţional.

Interesul meu era să fac parte dintr-o reţea socială care să prezinte anumite caracteristici: profesionalism, seriozitate, persoane cu o inteligentă atât emoţională cât şi cognitivă ridicată. Ei bine, cum m-ar putea ajuta pe mine faptul că am acces la o platformă la care mai are acces şi ... restul lumii? Cu riscul de a părea snoabă, consider că ar trebui păstrate anumite ierarhii.

posted under |

1 comments:

Idei.Fapte.Efecte. said...

hon are u still alive????:*

Post a Comment

Newer Post Older Post Home

Followers


Recent Comments