Mieux vivre sa vie!

Ieri am fost pana la sora mea prin alianta, Pruny care se lupta cu licenta. Mi-a placut sa observ gandirea pe care a cultivat-o pe parcursul experientei de voluntariat si rezultatele networking-ului. Incerc sa ma fac utila si eu venind cu o viziune mai tehnica si mai critica asupra subiectului abordat. M-am abonat astfel la revista Psychologies varianta franceza si cea romaneasca si acum fac comparatii intre cele 2. Imi e cam greu sa ma concentrez pe un singur subiect pentru ca sunt foarte multe si variate iar curiozitatea ma poarta din articol in articol.


Inca nu imi explic cum poate sa imi placa si sa imi displaca un lucru in acelasi timp. Ma refer la limba franceza. Imi place pentru ca denota eleganta, pentru ca are un aer sofisticat si imi displace pentru ca am fost obligata sa o invat. Desi stiu franceza refuz sa o vorbesc.

Pe langa aceasta activitate, am mai avut una destul de complexa in ultimul timp: eu. Mi-am facut o analiza folosind cateva teste specializate pentru a vedea care sunt aptitudinile pe care mi le-am dezvoltat si cu aceasta ocazie mi-am facut o "radiografie". A rezultat ca ma cunosc foarte bine, stiu care imi sunt limitele si ce sunt capabila sa fac.

Mi-am identificat cu aceasta ocazie si punctele "de imbunatatit" si m-am apucat de treaba.



posted under , |

0 comments:

Post a Comment

Newer Post Older Post Home

Followers


Recent Comments