O zi frumoasa

O zi ce a început de la 7. M-am pregătit conştiincios pentru discuţia ce urma să o port cu B. , căruia nu i-am reţinut nici măcar numele de familie. Am ajuns la locul stabilit cu o jumătate de ora mai devreme, evident; numai mie poate să îmi iasă faza asta. Şi oricum am mai aşteptat încă jumătate de oră pentru că era plecat. Dar sincer, a meritat! Am purtat o conversaţie de 15 minute, impropriu spus pentru că a vorbit mai mult el, timp în care îl ascultam şi făceam corelaţii în mintea mea cu situaţii pe care le trăisem deja. A fost plăcut, inteligent şi un pic waw. O premieră de altfel. Sunt conştientă că am vorbit mai mult pentru mine acum pentru că nu se înţelege prea mult, aşa, scos din context.


Acum revin la studiat. Abia am început codul de procedură penală, am trecut o dată prin el, rămâne să aprofundez. Pentru astăzi atât mi-am propus urmând ca de mâine să mă apuc de codul de procedura civilă care e mai stufos.

Îmi place ziua de astăzi, este o zi frumoasă, ceea ce vă doresc şi vouă să aveţi.

Cu respect,
A.R.



posted under |

0 comments:

Post a Comment

Newer Post Older Post Home

Followers


Recent Comments